HOGESCHOOL WINDESHEIM

Voor Hogeschool Windesheim mocht ik fotograferen tijdens het afscheid en symposium van een collega. Een evenement waarbij inhoud, ontmoeting en persoonlijke momenten samenkwamen in een professionele, maar tegelijkertijd fijne sfeer.

Tijdens de middag lag de focus op het vastleggen van verschillende onderdelen van het symposium. Het doel van de fotografie was om niet alleen het programma vast te leggen, maar vooral ook de sfeer van de dag en de betrokkenheid van de aanwezigen zichtbaar te maken. Een mooie en afwisselende opdracht dus!